Nowości na blogu
Brand Book: od logo do misji
W czasach dynamicznie zmieniającego się otoczenia technologicznego, gdzie konkurencja przybiera nowy wymiar, każda marka poszukuje unikalnej drogi do serca klienta. Dlatego brand book stał się magiczną księgą, gdzie kolory, logo i ton komunikacji funkcjonują jak...
Brand Book: od logo do misji
W czasach dynamicznie zmieniającego się otoczenia technologicznego, gdzie konkurencja przybiera nowy wymiar, każda marka poszukuje unikalnej drogi do serca klienta. Dlatego brand book stał się magiczną księgą, gdzie kolory, logo i ton komunikacji funkcjonują jak...
Marka w kolorze: psychologia wizerunku
Badania nad analizą psychologii kolorów w biznesie wykazują, że dla ponad 65% klientów kolor jest najsilniejszym impulsem wpływającym na podejmowanie decyzji zakupowych. Odbiór kolorów przez konsumentów jest uwarunkowany przez osobiste preferencje, doświadczenia czy...
Identyfikacja wizualna marki
Identyfikacja wizualna marki odnosi się do zestawu elementów graficznych, takich jak logo, kolorystyka, czcionki i inne elementy wizualne, które razem tworzą rozpoznawalny i spójny wizerunek marki, produktu lub organizacji. Celem identyfikacji wizualnej jest...
Brand Book: od logo do misji
W czasach dynamicznie zmieniającego się otoczenia technologicznego, gdzie konkurencja przybiera nowy wymiar, każda marka poszukuje unikalnej drogi do serca klienta. Dlatego brand book stał się magiczną księgą, gdzie kolory, logo i ton komunikacji funkcjonują jak...
Marka w kolorze: psychologia wizerunku
Badania nad analizą psychologii kolorów w biznesie wykazują, że dla ponad 65% klientów kolor jest najsilniejszym impulsem wpływającym na podejmowanie decyzji zakupowych. Odbiór kolorów przez konsumentów jest uwarunkowany przez osobiste preferencje, doświadczenia czy...
Identyfikacja wizualna marki
Identyfikacja wizualna marki odnosi się do zestawu elementów graficznych, takich jak logo, kolorystyka, czcionki i inne elementy wizualne, które razem tworzą rozpoznawalny i spójny wizerunek marki, produktu lub organizacji. Celem identyfikacji wizualnej jest...